hurm... SIWON x dtg la... boring nye... hehehe... rndu nk tngok dye :P :P hehehehe.. urmm... xpe la.. mybe dye sakit ke pe ke.. sian nye.. hehehe.. urmmm.. pe ekh.. ? hurmmm.. tdi kt skul x bnyk sngt cter.. shara x de kt skula cbb dye pg menembak. ( kedet polis) so, aq an elly je dodok kat blkg tdi... mse rehat cm biase la,.. jln2 ngn syahirah , elly , nabila , izzati, tiqa dll... aq tjmpe plak JOhN pArk.. hahaha.. XD tp :( dye dgn awek dye.. huhuhuhu.. :( tp x de la sad sngt.. haha.. urmm. arynie ary perpisahan cikgu pendidikan khas.. nma dye ape tah... dh lupe da.. huhu.. harap lps cikgu bersara nie ckgu sihat walafiat , murah rezeki dan panjang umur...

