hurmm.. arynie x de la best sangt cm cmalam.. ade la badmood gak.. hurmm.. rse borink gler at ckola tdi.. dah la pnt ! cbb kawad pastu badmood plak tuh ! huhuhu.. T.T soo sadd.. hurmm.. aq jmpe MR. tue at kantin.. shara sje jew tolak aq bgi kne at dye but ! aq elak.. ahha.. x kn ar nak langgar dye an? esh.. t dye pkir lain plak.. dye ingt aq mnggedik at dye jew.. huhu.. then jmpew lek at tangga.. huhu.. mse tu dye dri at cblh, best r.. p sumer tue biase jew.. bgi aq.. cbb ary yg cblum nie pon cmtu gak.. no resp0nd but ade 1 hary tue.. dye pndg2.. tp x ta0 r pndg cpew an.. huhuhu.. hurmm.. arynie.. kwn2 aq lak gado.. kite0rg ade perselisihan faham ckit.. huhu.. harap2 dpt settle kaqn cpt ar.. xnak gado2 cmnie.. huhu.. x cke.. then, mse aq bleq dri kawad tdi, aq nmpak dye.. rpnye dye stay gak.. tp aq tngok dye , mce tu dye tnga cbuk lyn line dye.. busy giler.. (text) hurmm.. mybe mesege awek dye kot.. huhuhu.. sooo jeles.. hehe.. nak wat cmner an? dye tue milik org, xkn nak rebut kbhagiaan tu plak.. x baek.. :( okla.. mte aq da ngntok nie... pnt giler lps berhujan mce kawad tdi.. nak tyt0w ar dlu.. wasalam ~
Thursday, January 27, 2011
Wednesday, January 26, 2011
ehhehe... i'm happy mood today guys ! muaahh.. hahah.. but also have sad news..
Asalamualaikum .. pembuka bicara.. hehe.. nak cter r.. happy sangat2 arynie... ehhe.. cter sal MR.I tue.. hehehe.. tdi mse rehat best sngt ! ahhaa.. (de la cter tue) kwn2 aq jew ta0.. hahaha.. urmmm.. thanks ! XD love ya.... ahha.. tp dye de (awek) la.. huhuhuhuhu.. so sad ! but i'm still happy.. uh ! arynie pnt giler ah ! bleq ckola jew troz tyt0w.. smpai zohor, asar n maghrib p0n x solat.. huhuhuhu.. soo sad ! astagrafirullahalazim.. hurmm.. bngun2 jew, tbe2 mak ayah, adq2 sumer sbuk kms uma.. rpenyew na smbut birthday adeq fidah yg cmlm tue.. haha.. so, aq p0n dlantik mnjadi kamerawomen.. ahaha... happy giler dye tdi.. ahha.. ayh lak nyanyi cmbil men gtar.. so sweet.. hehehe.. pastu tbe2 adeq angkt aq call.. dye ckp dye adew pr0blem..hurmmm.. and ade cter yg sngt mnyedih kan... kwan kiteorg kat SMK MATANG JAYA , KUCHING SARAWAK tue, (hamizan) telah kembali kerahmatullah pada jam 5 ptg tadi (26.1.2011).. aq harap rohnya dicucuri rahmat.. n semoga sahabat kami dlm keadaan yg tenang sekarang... kitaorg sumer doakan smoga kau trgolong dlm golongn yang soleh.. amin ! kami akan merinduimu .. al-Fatihah..
Tuesday, January 25, 2011
25 january 2011
salam.. aq rse aq dah mulai jath cnte at dye r.. tp mlngnye dye da de yg punye... soo sad ! huhuhu..
hurmmm... aq se baek ku pndam kan je la psaan nie... bia kwn2 jew yg ta0.. hurmm.. but i'm appy cbb bgi coklat tu kat dpn mate dye.. ahhaha.. kan best law aq bgi n kte sme2 mkn cklat tue.. wah !!! ssoooo romantic.. ahhaha.. XD dude ! ke stu plak aku.. haha.. x slh kan berangn..mama aku ckp an, " BRANGAN LEYH JADI KNYTAAN" tp dgn usaha.. ehhehehhehe.. cmner nak usaha lau bab2 CINTA nie?? hehehe... XD stau aq, dak lain yg korbn kan cnte dye tok pompuan tue.. XD hurmm.. okla.. aku na wat kje nie.. esok tulis g k?? daa.... huhuhu.. miss MR.I XD
hurmmm... aq se baek ku pndam kan je la psaan nie... bia kwn2 jew yg ta0.. hurmm.. but i'm appy cbb bgi coklat tu kat dpn mate dye.. ahhaha.. kan best law aq bgi n kte sme2 mkn cklat tue.. wah !!! ssoooo romantic.. ahhaha.. XD dude ! ke stu plak aku.. haha.. x slh kan berangn..mama aku ckp an, " BRANGAN LEYH JADI KNYTAAN" tp dgn usaha.. ehhehehhehe.. cmner nak usaha lau bab2 CINTA nie?? hehehe... XD stau aq, dak lain yg korbn kan cnte dye tok pompuan tue.. XD hurmm.. okla.. aku na wat kje nie.. esok tulis g k?? daa.... huhuhu.. miss MR.I XD
kawan-kawanku ~ XD
tika & sya ~
aily ~
that all my freinds that always be my side when i'm sad or happy ~ always togethr gether in toilet, kantin or mana-mana places ar.. hehe
love u all ~!!!
25 january 2011

asalamualaikum... <3 hurmm.. ariney best sngt2.. heheh.. pagi tdi aq brtmbnung ngn some one at ckola :D wndue doeh at dye.. ahha... x ta0 napew leyh wndue cmni... hurm... mybe fall in LOVE agaknya.... hoh0.. urmm... yg plg best mce dye snyum.. OMG ! cair bhai.. haha.. tp sygg.. x tg0 pun dye.. hurmm.. malu r.. hehhe.. hurmmm.. ptg tdi aq msok kawad.. pnat gilerr ar.. tp best gak ckit cbb aq tringt mce aq mcok ptndingn dulu.. fuh ~! cmpai x leyh tdo kiteorg berlatih ... mmng penat giler mse tu.. tp alhamdulillah , berbaloi gak... dpt nom 2.. ok la tue.. hehe.. arynie... ary jadi adq aqu... XD AFIDAH USAIMAH BT MOHD AFFAN... happy birthday ma beloved sis <3 hope u will sucsess in all what u do.. haha... XD love u sis ! muahh..
Subscribe to:
Comments (Atom)






