salam.. aq rse aq dah mulai jath cnte at dye r.. tp mlngnye dye da de yg punye... soo sad ! huhuhu..
hurmmm... aq se baek ku pndam kan je la psaan nie... bia kwn2 jew yg ta0.. hurmm.. but i'm appy cbb bgi coklat tu kat dpn mate dye.. ahhaha.. kan best law aq bgi n kte sme2 mkn cklat tue.. wah !!! ssoooo romantic.. ahhaha.. XD dude ! ke stu plak aku.. haha.. x slh kan berangn..mama aku ckp an, " BRANGAN LEYH JADI KNYTAAN" tp dgn usaha.. ehhehehhehe.. cmner nak usaha lau bab2 CINTA nie?? hehehe... XD stau aq, dak lain yg korbn kan cnte dye tok pompuan tue.. XD hurmm.. okla.. aku na wat kje nie.. esok tulis g k?? daa.... huhuhu.. miss MR.I XD


No comments:
Post a Comment